U17 milli takımdan müthiş geri dönüş!
Türkiye'nin ev sahipliğinde organize edilen FIBA U17 Basketbol Dünya Kupası'na 17 Yaş Altı Erkek Milli Takımı galibiyetle başladı. Ay-yıldızlı ekip, Yeni Zelanda'yı iki uzatma sonunda 112-100 mağlup etti.
Türkiye'nin ev sahipliğinde düzenlenen FIBA U17 Basketbol Dünya Kupası'nda 17 Yaş Altı Erkek Milli Takımı, ilk maçında Yeni Zelanda ile kozlarını paylaştı. Turkcell Basketbol Gelişim Merkezi'nde oynanan mücadeleyi ay-yıldızlı ekip, iki uzatma sonunda 112-100 kazanarak organizasyona galibiyetle başladı. Millilerimizi desteklemeye gelen vatandaşlarımızı ay-yıldızlıları son topa kadar destekledi. Karşılaşma, tabii platformu ile S Sport Plus ekranlarından canlı yayınlandı. Müsabakayı FIBA Başkanı Şeyh Saud Ali Al Thani, Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Hidayet Türkoğlu, TBF Başkan Vekili Harun Erdenay, FIBA Avrupa ve TBF Yönetim Kurulu Üyesi Hüseyin Beşok ile TBF Yönetim Kurulu üyeleri de tribünden takip etti.
ÖMER KUTLUAY’DAN MUAZZAM PERFORMANS
Ay-yıldızlı ekip mücadeleye Ömer Kutluay, Darius Karutasu, Rüzgar Öpçün, Emre Yazıcı ve Beşir Briant ilk beşiyle başladı. İlk periyodu 22-20 geride kapatan milliler, devre arasına da 41-28 geride girdi. Üçüncü çeyrek sonunda Yeni Zelanda'nın 64-47 üstünlüğü bulunurken, Türkiye son periyotta farkı kapatarak normal süreyi 84-84 eşitlikle tamamladı. İlk uzatma bölümü 96-96'lık eşitlikle sona ererken, ikinci uzatmada üstünlüğü ele geçiren ay-yıldızlılar parkeden 112-100 galip ayrıldı. Ömer Kutluay, 39 sayıyla maçın kahramanı oldu.
SIRADAKİ RAKİP SLOVENYA
17 Yaş Altı Erkek Milli Takımı, FIBA U17 Basketbol Dünya Kupası'ndaki ikinci grup maçında 28 Haziran Pazar günü saat 20.15'te Slovenya ile karşı karşıya gelecek.